מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂
מתוך הרבה המצאות גדולות של האנושות, פיתוח הרכב הוא ללא ספק אחד הדברים שלא יכולנו בלעדיהם בימינו. האם אתה יכול לדמיין לעצמך לקחת עגלת סוסים לבקר את דודה שלך בברייטון, להמתין ליונה שתביא לך מכתב או לא לקבל פיצה טעימה לביתך כשהיא עדיין חמה? הדוגמאות האלה אולי קצת קיצוניות, אבל אתם חייבים להודות שהמכונית נתנה לנו חופש! אנחנו יכולים לעשות קניות כבדות, לקחת את המשפחה מחוץ לעיר לבראנץ' של יום ראשון או לנסוע מתי ואיפה שנרצה.

נהיגה במערכות אבטחה

במאה ה-21 מכוניות מצוידות בתכונות שגורמות לנו להרגיש בטוחים כמו חגורות בטיחות, כריות אוויר, חיישני חניה וגם מערכות היי-טק, בין היתר, ABS (Anti-Lock Braking System), BAS (Brake Assist System), TRF (זיהוי תמרורים) ואחרים. ככלל, ככל שהמכונית יקרה יותר, כך מובטחת לך יותר בטיחות. אבל המרכיב החשוב ביותר בכל מכונית הוא הנהג שלה. אנו מודעים לכך שתאונות דרכים הן הגורם הגדול ביותר למקרי מוות הקשורים לפציעה בעולם, אך לעתים קרובות אנו מקבלים החלטות פזיזות הנוגעות ליכולתנו לנהוג. הקשה ביותר יושב מאחורי ההגה תחת השפעת אלכוהול.

עונשי נהיגה בשכרות

העונשים על נהיגה בשכרות נעים בין קנס לאיסור נהיגה או אפילו מאסר. שלא לדבר על המצוקה הנפשית הקשורה בפגיעה במישהו. לפי ה-drinkware.co.uk, למעלה מ-200 אנשים נהרגו בתאונות בבריטניה בשנת 2013 עקב נהיגה בשכרות! מה אתה יכול לעשות כדי לבדוק אם אתה או העובדים שלך כשירים לנהיגה? בדקו זאת בעזרת מכשיר נשיפה, Detective Store מציעה מגוון רחב של מוצרים המתאימים למשתמשים שונים עם צרכים שונים.
ברצוננו להמליץ ​​במיוחד על ההצעה מיצרן Dr‘ger אשר קיים בשוק מאז 1889 והתפתח למובילה בינלאומית בטכנולוגיה רפואית ובטיחותית שנמצאת צעד אחד לפני מתחרותיה.

הפתרונות שלנו

אם אתם מחפשים מכשיר נשיפה אמין לשימוש אישי במחיר טוב, נסו את Dr‘ger 3820‘ מכשיר הנשימה האישי בעל חיישן אלקטרוכימי ומראה מודרני. הוא קל וארגונומי, קל לתפעול באמצעות כפתור אחד בלבד, בעל צג LCD קריא גרפי, מספק תוצאות מהירות ואמינות והסוללה מאפשרת לבצע עד 1500 בדיקות. אתה יכול לאחסן את עשר המדידות האחרונות. מושלם לבדיקת עצמכם או יקיריכם לפני הכניסה לרכב או לבדיקת פיכחון העובדים שלכם.
עבור בעלי חברות, בדיקת רמת האלכוהול של הנהגים שלהם היא חובה. בהצעה שלנו יש לנו מנתח נשיפה אלקטרוכימי מקצועי המיועד למעסיקים ' Dr'ger Alcotest' 5820. החיישן הרגיש של מכשיר זה (עד 2.5 מ"ג/ליטר) ותפעול קל מאפשרים בדיקה פשוטה, בטוחה ומהירה. הודות ליכולת לעבוד בטמפרטורות שונות (מ-5'C עד +50'C), הוא שימושי בתנאים שונים. ניתן להפעלה ביד ימין ושמאל, מה שמעניק נוחות שימוש וסוללה עמידה מאפשר כ-1500 מדידות. תכונה מעניינת היא מצב הבדיקה הפסיבי, שבו מנתח הנשימה לוקח דגימה מהאוויר הסביבה ולא ישירות מפיו של אדם. זה תואם לפיות היגייניות 'הזזה'נ'קליק' שבהן הנבדק אינו חייב לגעת במכשיר או במפעיל שלו.
במקרה של אמון מוגבל בנוגע לעובדים שלך או לאנשים שיש להם בעיות עם אלכוהול, פתרון טוב הוא Dr'ger Interlock' 7000 שהוא אימובילייזר עם חסימת אלכוהול. הסט מורכב משני חלקים: מכשיר הנשימה עצמו ויחידת הבקרה עם אימובילייזר שצריך לחבר לרשת. מנגנון הפעולה קל ' ברגע שההצתה מופעלת, המכשיר מנחה את הנהג לתת דגימת נשימה, ואם התוצאה חיובית, המכונית לא מתניעה. יתכן ותקבל מידע מרחוק לגבי מעבר או אי עמידה במבחן הודות למודול ה-GPS. יתרה מכך, הגישה לנתוני מכשיר הנשיפה מוגנת וכל ניסיון לשנות תוצאות שנאספו מזוהה וגם מאוחסן. מודל זה מבטיח תוצאות מהירות ויעילות בכל המצבים. זה לא רק מראה את רמת השכרות האלכוהולית אלא למעשה פועל כאמצעי מניעה שלא ניתן לעקוף אותו אדם ששתה אלכוהול ורוצה לנהוג במכונית.
מלבד מבחני הנשימה של Dr'ger עצמם יש לנו מגוון רחב של אביזרים למכשירים אלה. החל מפיות וקסטות שונות לדגימות רוק ועד למדפסת IR אלחוטית להדפסת תוצאות בדיקה העושה שימוש בטכנולוגיית הדפסת צבע סובלימציה. לכן, אין צורך במחסניות דיו. אל תהססו לבקר בחנות הבלשים מכיוון שאנו מפיץ ויבואן מורשה של Dr‘ger כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר באיכות גבוהה מהיצרן.
אנו קונים גאדג'טים רבים עבור המכוניות שלנו כמו GPS, מקליט נהיגה, מערכות סאונד מפוארות, צגי LCD וכדומה, אך לעתים קרובות אנו שוכחים לקבל מכשיר נשיפה שאמור להיות ציוד סטנדרטי של כל רכב. השקיעו בביטחונכם ובחיי יקיריכם ואנשים אחרים, הימנעו מעונשים כמו אובדן רישיון הנהיגה, הפסד כספי או מאסר. סעו בטוח עם Detective Store ו-Dr’ger!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons