מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

מצלמת טוס 360 – העתיד כבר כאן

כשחופשת הקיץ מגיעה, אנו מחכים בקוצר נשימה לרגע הזה. אז במיוחד לאלו שכבר השתעממו מתמונות וצילומי החג האופייניים, ברצוננו להציג מצלמה כדורית מרתקת.

מהי המצלמה

הודות להישגים בטכנולוגיה העדכנית ביותר ניתן כעת להקליט עם מצלמת 360fly בזווית מלאה של 360. בצורה זו אנו רושמים נוף לא רק מנקודה אחת, אלא למעשה אנו מתעדים גם כל מה שמולנו, מהצדדים ומלמעלה. המכשיר מקליט קליפים באיכות 720p HD. זווית ראייה כדורית מכוסה בתוך 360 על 240, כך שכמעט שום דבר לא יכול לפספס את תשומת הלב שלנו.
מטריצת CMOS של 2.2 מגה פיקסל מאפשרת הקלטה של החומר שלנו גם בתאורה לא מספקת. פתרון מעניין הוא שימוש בג'ירו שתמיד שומר על מכשיר במצב אחד. הודות לכך אנחנו לא צריכים לדאוג שהתמונה תהיה הפוכה.

שימוש במצלמה

כדי להבטיח נוחות שימוש טובה יותר, המצלמה צוידה במודול Wi-Fi וב-Bluetooth. פתרון כזה מהווה תצוגה מקדימה חיה באמצעות תוכנה חינמית. האפליקציה מאפשרת הקלטה, עריכה ושיתוף של קטעי זווית 360 שלנו בכל מכשיר המבוסס על פלטפורמות אנדרואיד או iOS.
להלן נציג קטע שצולם במצלמה המדהימה הזו.

עמידות

עמידות למים היא יתרון נוסף של המכשיר. לכן איננו צריכים לדאוג לנזק אפשרי גם בתנאי מזג אוויר קשים או בשטח קשה. מכיוון שניתן לטבול את המצלמה לעומק של 30 מטרים, הקלטת ההפלגות התת-ימיות שלנו קלה ובטוחה יותר עבור הציוד.

שכנוע

ובכן, במקרה שכל זה עדיין לא שכנע אותך, המפיק התכונן עם פתרונות נוספים. האפליקציה המשמשת את 360fly מאפשרת צפייה בקטעי 360 במכשירי VR, כמו Google Cardboard Viewer.

למי מיועדת המצלמה הזו?

כנראה שכל ספורטאי, חובב\ת או מקצוען היה רוצה לקבל צילומים לא סטנדרטיים כדי לגרום למעריצים שלו ליהנות עם משהו ייחודי. בנוסף, קליפ כזה מעורר עניין גם מצד הצופים התובעניים ביותר.
אם את\ה יוצר\ת, מצלמת 360fly עוצבה במיוחד בשבילך. שום דבר לא יכול למשוך יותר תשומת לב מתוכן מעניין וצילומים מדהימים. אם את\ה יוטיובר\ת, או שאת\ה מייצר\ת חומרים מסחריים, המצלמה הזו מאפשרת לך להתבלט על רקע מפיקים אחרים.
מצלמת 360fly היא כלי אידיאלי להפקת חומר יוצא דופן, מדהים, שמושך את תשומת הלב של הקהל הברור ביותר. 360fly הוא מראה לעתיד 'העתיד שנראה ב-360.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons