מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

מצבים שיתאימו לשימוש במכשיר הקלטת קול

עם רמת התחכום בעיצוב ומורכבות הטכנולוגיה המצויה במכשירי הקלטת קול בימינו, ניתן להשתמש בהם בכל סוגי התרחישים. אלו שעומדים בפני דילמה שהם פשוט לא יכולים לראות את הפתרון לה מבינים לעתים קרובות שהמכשירים הקטנים האלה יכולים להיות עזרה עצומה בפתרון הבעיה. במאמר זה, נסתמך על הניסיון שלנו כצוות של חוקרים פרטיים ושוטרים לשעבר כדי לחקור סוגים שונים של מצבים שבהם ניתן להשתמש במקליטים. לקחנו בחשבון גם מצבים שעזרנו ללקוחות עם מאז שנכנסנו לתעשיית הריגול.

 

מכשירי הקלטת קול עבור מצבים רבים

לפני שנגיע למצבים שיתאימו לשימוש במקליטים, ברצוננו לנצל את הרגע הזה כדי לשתף כמה מפתרונות הקלטת הקול הטובים ביותר בשוק כיום. אם אתה מוצא את עצמך באחד מהמצבים שבהם נדון בחלק הבא של פוסט זה, שקול לרכוש אחד מהמכשירים האלה כדי לעזור למצוא את הפתרון. אם תרצה הכוונה נוספת לגבי המכשיר הטוב ביותר עבורך כרגע, צוות התמיכה הקשוב והמסור שלנו בחברת ביספיי עומד לשירותכם בכל נושא ופניה בשעות המיועדות לכך.

 

שעון כושר מקליט קול

זוהי התוספת החדשה ביותר למגוון מקליטי הקול שלנו. כמה אנשים אתה רואה עונדים שעוני כושר בימינו, גם אם הם לא משתתפים בפעילות מבוססת כושר? האופי הרב-גוני של המכשירים הללו אומר שהם נמצאים בכל מקום עכשיו, כמעט כאילו הם הטלפון הנייד החדש. עובדה זו הופכת את שעון הכושר לפתרון מושלם עבור כל סוגי התרחישים, מכיוון שהוא לא ייראה לא במקום בכל מקום שתלך. כמה מאפיינים מרכזיים של המכשיר כוללים פעולה דיסקרטית – ללא מחוונים חזותיים או קוליים שיתנו את המשחק – ועד 30 שעות זמן שיא ברציפות, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים עם חיים עמוסים.

אחד המכשירים הקטנים ביותר בכל הטווחים שלנו, ה-Tiny Voice Recorder הוא מכשיר שיכול להתאים כמעט לכל מקום. הסתר אותו על האדם שלך, בתיק, במרווחים הצרים ביותר סביב החדר או בכל מקום שהוא יתאים. פתרון הקלטת קול קומפקטי זה כולל פונקציונליות הפעלה קולית כסטנדרט והוא תואם הן ל-Windows והן ל-Mac, מה שהופך אותו לפתרון מושלם להמונים. מידות המכשיר הן 55 מ"מ על 17 מ"מ על 9 מ"מ ומשקלו של המכשיר הוא כ8 גרם בלבד, מה שאומר שמדובר באחד הפתרונות הקומפקטיים והקלים ביותר שיש.

 

מקליט קול אולטימטיבי

ה-Voice Recorder Ultimate בהחלט עומד בשמו, עם אוסף של תכונות מתקדמות שהופכות אותו למכשיר מוביל. תכונות כגון הפעלת סאונד, החתמת זמן ותאריך על קבצים, מצב סינון רעשים, הגנה באמצעות סיסמה לקבצים, חיי סוללה ארוכים, אין צורך בידע בתוכנות מתמחות ובקרת השמעה מלאה, המקליט אולטימטיבי הוא אופציה מעולה לכל לקוח, ללא קשר מהמצב שלהם. תוספות אופציונליות כוללות מיקרופון סמוי חיצוני ומתאם USB.

 

תרחישים שבהם ניתן להשתמש במקליטים קוליים

בגלל האבולוציה התמידית בטכנולוגיית הקלטת הקול, מכשירים אלו הופכים ליותר ויותר מגוונים עם כל מכשיר שעובר. זה, בתורו, אומר שניתן להשתמש בהם בעוד יותר מצבים מבלי למשוך תשומת לב או לעורר חשד. להלן שישה תרחישים שבהם ניתן לפרוס מכשיר הקלטת קול, בין אם להגנה, לאיסוף ראיות או לפיתוח אישי.

מקליט קול במונית

בין אם אתה נהג מונית או נוסע במונית, מכשיר הקלטת קול יכול להיות כלי נפלא שיהיה על האדם שלך. בתור נהג מונית, תיתקל בכל מיני נוסעים ותמיד יהיה קשה להתמודד איתם עם חלקם. אם אי פעם מתרחש תקרית במונית שלך ואתה צריך לספק ראיות למשטרה, לחברה בה אתה עובד או לכל אחד אחר, מקליט קול יכול להיות כלי שלא יסולא בפז שכן הוא יספק בדיוק את זה. במאמר הבא, אנו מכסים את נושא ההגנה על המונית שלך באמצעות מקליט קול ביתר פירוט.
מנקודת מבט של נוסע, ייתכן שתרצה להגן על עצמך על ידי שימוש ברשמקול. אחרי הכל, אתה נכנס לרכב עם אדם שמעולם לא פגשת. בנוסף, נסיעות משותפות במוניות הופכות פופולריות יותר ויותר בימינו וייתכן שיהיה צורך במקליט למטרות הוכחה אם אי פעם תסתבך עם נוסעים אחרים.

לתפוס שותף בוגד

בן זוג חשוד המשתמש במכשיר הקלטת קול
בכל הנוגע למצבים אופייניים לשימוש במקליטים, לתפוס בן זוג בוגד או בן זוג בוגד הוא ממש למעלה, אם לא בפסגה. התקנים נפרסים בדרך כלל בבית, על הגוף או במשרד כדי לעקוב אחר שיחות של שותפים הפועלים בספקנות. קיבלנו חלק ניכר משותפים חשודים שהגיעו אלינו לעזרה במציאת מכשיר שיגלה את האמת ואנחנו תמיד כאן כדי לעזור.
אם אין להם מה להסתיר, שני הצדדים יוצאים משם מאושרים וניתן להחזיר את האמון במערכת היחסים. אנו מספקים מכשירים כגון עטים, שקעי חשמל, מחשבונים, אזעקות עשן, שעונים, מטהרי אוויר וצעצועים חביבים, כולם בעלי יכולת הקלטת קול וניתן להעמיד באמצעותם בן זוג לדין בגין בגידה.

כדי להגן על ילד

ילד ואמא
אם אתה צריך לבלות תקופות ממושכות הרחק מילדך בגלל התחייבויות לעבודה או כל מחויבויות אחרות, חימושו ברשמקול הוא דרך טובה להגן עליהם בהיעדרך. אולי אתה חושב שמציקים לילד שלך, אתה חושד בכמה מהאנשים שהם מבלים בסביבה או שאתה לא סומך לחלוטין על הבייביסיטר. לא משנה מה החששות שלך לגבי השארת ילדך בהשגחת אחרים, אתה יכול לגרום לעצמך – ולילד שלך לצורך העניין – להרגיש יותר בנוח עם השימוש במכשיר הקלטת קול.

 

בראיון עבודה או פגישה

יצא לכם פעם ראיון עבודה או פגישה וחשבתם לעצמכם איך זה הלך, מה יכולתי לעשות יותר טוב? אם היה לך מקליט קול, לא היית צריך לחשוב מה היית יכול לעשות טוב יותר, שכן הקלטת הקול תספר הכל. כאשר אתה בראיון או פגישה ומנסה לעשות רושם טוב על אלה שאתה חולק איתם את החדר, הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לרשום הערות מוגזמות. תן למכשיר הקלטת קול לתפוס הכל ולנתב מחדש את הפוקוס שלך על החזקת החדר ויצירת רושם טוב עם הרעיונות שלך.

 

על מנת להוכיח הטרדה

בין אם זה במקום העבודה, באירוע חברתי, בביתכם, גן ילדים או בכל מקום אחר, למרבה הצער קורות הטרדה. זה יכול להיות קשה להוכיח שאתה או אדם אהוב מוטרדים, עם זאת, כמו ברוב המקרים, זו המילה שלך נגד המטריד. עם זאת, לא תצטרך לשחק במשחק הזה אם יש לך מקליט קול לצדך. אם האדם שמטריד אותך עושה זאת בקול, מקליט קול יספק את כל הראיות הנדרשות כדי להביא אותם לדין. עם זאת, אם האדם או האנשים שמטרידים אותך עושים זאת באמצעות מגע, ייתכן שתדרוש פתרון מצלמות ריגול סמוי כדי ללכוד את הראיות. אף אחד לא צריך לסבול מהטרדה בשום צורה ויש לתת על העבריין דין וחשבון.

לקטלוג המכשירים המלא לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons