מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂
עסקים נשארים תחת איום מתמיד של התקפה על ידי תוכנות זדוניות באמצעות
 מגוון של וקטורי התקפה שונים. תוכנות זדוניות היו אחד האיומים הבולטים מאז ראשית 
מקורו של האינטרנט ועדיין נראה שזה כך. 
תוכנה זדונית היא מונח כללי והיא כוללת בתוכה: וירוסים, סוס טרויאני, תוכנות כופר, תולעת מעקב, תוכנות פרסום וכו '. במאמר זה נתמקד בתוכנות מעקב ותוכנות פרסום.

מהם תוכנות מעקב?

תוכנות מעקב הן תוכנות זדוניות המשמשות לאיסוף מידע בסתר על משתמשי אתרים ולהשתמש במידע זה לטובתם. הסיבה לאיסוף מידע כזה יכולה להשתנות מאתר לאתר. 
השימוש הנפוץ ביותר במידע כזה יכול להיות על ידי מכירת המידע שנאסף לחברות פרסום אחרות של צד ג' שמרוויחות עוד יותר ממידע כזה. כאן יש לציין כי תוכנות מעקב אוספות מידע ללא אישור מהמשתמש.
הדרך הקלה ביותר להידבק במחשב שלך עם תוכנות מעקב היא כאשר הקורבן מוריד מהאינטרנט תוכנה, מוסיקה, סרט פיראטי או יישום סדוק. תוכנות המעקב יורדות יחד עם זה. 
תוכנות המעקב לא רק יובילו לגישה בלתי מורשית לנתונים אישיים או רגישים, אלא היא גם יכולה להוביל לפגיעה קשה בכונן הקשיח של המחשב ולאפשר לתוקף לקבל גישה לכל מכשיר האחסון. תוכנות המעקב הנפוצות ביותר מתוכננות בצורה כזו
 שיכולות לשמור על הכרטיסייה והרגלי הגלישה של המשתמש באופן מקוון. נתונים שנאספו זה מועברים לרוב לחברות העוסקות בפרסום ושיווק. 
תוכנות מעקב מסוימות מזיקות כל כך למכשירים, עד שהן יכולות למנוע ממשתמש גישה לאינטרנט או להפעיל יישום כלשהו.
 

מה זה תוכנות פרסום?

תוכנות פרסום הן תוכנות זדוניות נוספות המשמשות את המפתחים לייצור הכנסות
 על ידי הצגת פרסומי פרסום על מסכי המשתמש. תוכנות זדוניות מסוג זה נכנסות
 לתחום של תוכנית פוטנציאלית לא רצויה (PUP).
 משמעות הדבר היא כי PUP מותקן במכשיר המשתמש ללא הסכמתו המפורשת. כל משתמש באינטרנט, באופן כללי, מודע לחלוטין לפרסומות שממשיכות לצוץ לצדדים של המסך בזמן השימוש באתרי אינטרנט.
 
תוכנה זדונית זו מורדת למכשיר כאשר משתמש לוחץ על פרסומות כאלו. 
בדרך כלל הם מתוארים על ידי פרסומות מהבהבות במיוחד וחלונות קופצים שמושכים מאוד את העין או שיש להם תוכן שנראה אמיתי אבל רחוק מכדי להיות אמיתי כמו כל התקפה אחרת להנדסה חברתית. ניתן גם להטמיע אותם בקישורי טקסט מובנים או בפרסומות 
וידאו להפעלה אוטומטית. המטרה העיקרית של תוכנות פרסום היא לייצר הכנסות 
למפתחים שלה באופן ישיר. ניתן לעשות זאת באמצעות הפרסומות המוצגות. ניתן להשיג את תוכנת הפרסום יחד עם התוכן שהורד או באמצעות חטיפת דפדפן.

ההבדלים בין תוכנות פרסום לתוכנות מעקב

תוכנות פרסום ותוכנות מעקב שונות זו מזו; הבסיס המשותף היחיד בין שניהם הוא שהם נופלים
תחת כותרת של תוכנות זדוניות. תוכנות מעקב מובילות לפגיעה ישירה בפרטיות ובנתונים אישיים רגישים. תוכנות מעקב משיגות גישה לנתונים כאלו שהאתר לא היה רשאי לקבל
או לא קיבל הסכמת משתמש לגישה. לעומת זאת, תוכנות פרסום מייצרות הכנסות באמצעות קליקים על פרסומות מהמשתמש. אין הפרת מידע על משתמש.

או במילים אחרות, תוכנת פרסום היא רק מכשול בפעילות המשתמש,
והיא אינה זדונית כמו תוכנות מעקב. תוכנות פרסום גורמות להפרעות מתמשכות
כתוצאה מפרסומות. עם זאת, היו כמה תוכנות זדוניות שלא ניתן לסווג במפורש
לאחת מהקטגוריות הללו מכיוון שתוכנות פרסום עם תכונות מעקב יכולות גם להוביל
לפגיעה בפרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons