מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

ככל שגנבים נעשים חכמים יותר, לומדים דרכים חדשות לחטט בבתים ולפרוץ ולהיכנס ללא עקבות, חברות הטכנולוגיה ואבטחת הבית מצאו דרכים חדשות להרתיע התנהגות זדונית. הזינוק האחרון בציוד מעקב הבית וחבילות אבטחה לבית, מצביע על כך שיותר ויותר בעלי בתים לוקחים את האבטחה שלהם לידיים. היתרונות של התקנת מעקב בבית ברורים; הם מוסיפים אבטחה, מאפשרים לך לראות את הבית שלך 24/7 וכן הלאה. עם זאת, האם ידעת שצילומי מעקב בבית יכולים לשמש כראיה מהימנה בבית המשפט?

התקדמות צילומי מעקב בבית

ציוד מעקב וידאו ביתי והקלטה דיגיטלית התקדם פי עשרה ב-5 השנים האחרונות, כאשר מצלמות מצולמות כעת ברזולוציה גבוהה, במספר זוויות ובצבע. ניתן גם לרכוש מצלמות ספציפיות לזיהוי תנועה, המאפשרות לצלם את הצילומים רק בזמנים הדרושים. צילומי מעקב בבית לא חייבים להיות ממוקמים בתוך הבית שלך, הם יכולים גם להיות שימושיים מאוד עבור החוץ של הבית שלך. מצלמות המשתמשות בראיית לילה יכולות לעזור לזהות התנהגות מוזרה סביב הנכס שלך לפני שהוא הופך לזדוני. מכיוון שצילומי המעקב גדלו באיכותם ובשימושם, הם מקובלים כעת בבית המשפט כראיה, אם יש לכך דרישות מסוימות.

יש להבהיר מדוע הוקלטו הצילומים; לְמָשָׁל מסיבות ביטחוניות.
כמו כן יש לפרט את ההשפעה שהייתה לתהליך ההקלטה על הסרטון, במקרה של מעקב בבית הוא הוקלט לצורכי אבטחה.
הצילומים חייבים להיות מהבית שלך בלבד.
הסרטון חייב לכלול צילומים של העדים כדי שיהיה ניתן לשימוש.
שרשרת המשמורת אינה מופרעת; צילומים לא נמסרו למגוון אנשים, מכיוון שזה משאיר מקום למניפולציה של ראיות.
בשום פנים ואופן לא ניתן להתעסק בצילומים.

צילומי מעקב ואופן השימוש בהם

צילומי מעקב בבית יכולים להיות אינסטרומנטליים בתפיסת גנבים
לא רק שצילומי מעקב בבית שימושיים להפליא, אלא שהם גם משכנעים מאוד. אם השופט מסוגל לראות ביצוע פשע, יש סיכוי גבוה יותר שיכירו בחשוד כאשם. עמידה בצילומים האלה למשטרה יכולה להיות מכרעת בתפיסת האשם ובהחזרת סחורה גנובה. ללא מצלמות אבטחה או מערכות אזעקה לבית, גנבים יכולים להיכנס, לגנוב ולפגוע בחפציך ללא השלכות. במיוחד בלילה או בשכונות שקטות, יש מעט מאוד ראיות למשטרה לאסוף כדי לתפוס גנבים.
בשנת 2022, שיעור ההצלחה לתפיסת פורצים היה סביב 5% וזה נמוך ביותר. 243,000 מקרי פריצה ננטשו עקב מחסור במשאבים, ראיות וגישה לצילומי טלוויזיה במעגל סגור. צילומי מעקב לא רק מקלים על חיי המשטרה, הם יכולים גם לזרז את ההליך המשפטי, אלא כיוון שראיות ברורות לעוולה יכולות גם לזכות בתיק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons