מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

112345y

גננת מגן ילדים, שמתעללת

גננת מגן ילדים בצפון שתועדה מתעללת בילד במצלמות האבטחה הורחקה מהגן בהוראת שופט, אך חזרה לעבודתה לאחר חודש. ההורים הזועמים טוענים שראו את סרטוני האבטחה שמוכיחים חד משמעית את ההתעללות, אך עורך דינה של הגננת טוען שמדובר בסכסוך פנימי.

 

איך היא התגלתה

הגננת תועדה על ידי מצלמות האבטחה מאכילה בכוח ילד ודוחפת את ראשו לצלחת.
החקירה בעניינה החלה לפני כמה חודשים כאשר עלו תלונות על תפקודה של הגננת ועל חשד לתקיפה והתעללות בקטינים.
החוקרים בחנו את צילומי מצלמות האבטחה והעבירו את החומר לבית המשפט.
בעקבות כך הורה השופט להרחיק את הגננת מעבודתה, אך לאחר חודש היא חזרה לעבודתה כרגיל.
הורים זועמים טוענים שהיה טיפול לקוי במקרה ואביו של הילד מעיד כי מי שהראה לו את הצילומים זו אחת האימהות ולא חוקרי המשטרה.
הצילומים מסבירים לדברי האב את התנהגותו של הילד ומצוקתו.
עו"ד של הגננת אומר: "שהיא משתפת פעולה וכי התלונה הוגשה על רקע סכסוך ובמטרה לפגוע בעסק וכי הורים אחרים אף העידו לטובת הגננת".

פסק הדין

עבירות תקיפה והתעללות בקטין או בחסר ישע מתייחסות לפגיעה אכזרית, מאיימת, משפילה, מבזה, מענישה וכוחנית כלפי גופם ונפשם של אותם\ן אלה שאינם מסוגלים\ות לדאוג ולהגן על עצמם. החוק נועד למנוע, או לכל הפחות לצמצם את ניצול מצבם הרעוע של קטינים, חסרי ישע וקשישים לצורך פגיעה בהם. דינו של עובר עבירות אלה הוא 7 עד 9 שנות מאסר.
לצערנו תופעת ההתעללות בפעוטות וילדים בגנים ברחבי הארץ הולכת וגוברת בשנים האחרונות.
לא מעט הורים חשים מפוחדים וחסרי אונים, בעיקר בשל חוסר היכולת לדעת מה קורה בגן בו נמצא ילדיהם והאם התופעה המטרידה מתרחשת גם שם. אי לכך, נשאלת השאלה, באילו דרכים חוקיות ניתן לנקוט בכדי לגלות האם ילדיכם מותקף או סובל מהתעללות והזנחה בגן הילדים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons