מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

כיצד לזהות מצלמות ומיקרופונים נסתרים

כיום ניתן להסתיר מצלמות ומיקרופונים בכל מיני נקודות בכדי לרגל אחר אנשים. ברוב המקומות, זה לא חוקי להקליט אדם מבלי למסור הודעה מתאימה על כך, אבל כל זאת לא אומר שלא עוקבים אחריך. אם יש לך תחושה שאתה נמצא במעקב, בצע חיפוש פיזי באמצעות הטכנולוגיה הקיימת כאן לאיתור מיקרופונים ומצלמות נסתרות.
 

ביצוע חיפוש פיזי

מכשיר האזנה נסתר זהו מכשיר אשר משתמש בכרטיס סים על מנת לקלוט תשדורת סלולוארית, המשתמש מחייג למספר סים ובכך הוא יכול להקשיב לשיחות שלכם בזמן אמת, זה עד כדי כך פשוט: מי שרוצה לעקוב אחריכם רק צריך לחייג למספר טלפון והמכשיר כבר מגיב לו ישירות בפתיחת קו האזנה ישיר אליכם.
זהו האיום הגדול ביותר העומד בפניך אם אתה דן במידע שמישהו יוכל להפיק ממנו תועלת בין אם מדובר בסודות מסחריים, מודיעין צבאי או שיחות הקשורות לבית. האיום הוא ממשי.
 
 

GSM מכשירי מעקב

 
העיניים שלכם הם הכלי הטוב ביותר כנגד אשר קיים, הרי מי כמוכם מכיר את סביבתכם בין אם זה ביתכם או הרכב, מכשירי האזנה והקלטה הינם קטנים ולא גלויים במיוחד אך עדיין דורשים הסלקה מסויימת: ולכן תפסו את המכשיר אשר אתם חושדים בו ותסובבו אותו 360 וחפשו אחר חוטים או מעגלים נוספים אשר אינם נראים שייכים.
בדקו את גלאי העשן והמכשירים האלקטרוניים השונים. מצלמות נסתרות יכולות להיות מוסתרות בתוך מכשירים הדורשים חשמל כמו גלאי עשן. הורידו את גלאי העשן מהתקרה וחפשו מצלמה או מיקרופון בתוכו. בדוק את המנורות, הרמקולים והמכשירים האחרים שלכם והאם יש סימנים להתערבות חיצונית.
 
חפשו קישוטים שאינם במקום או נראים מוזרים. הדרך הנפוצה ביותר להסתיר מצלמה או מיקרופון בחדר היא על ידי הצבתם במשהו לא בולט כמו אגרטל פרחים או דובון או משהו שנשאר תמיד בחדר. חפשו את הקישוטים החשודים שלכם כמו עדשות גלויות או משטחים מזוגגים שעשויים להצביע על מצלמות נסתרות.
 
 חפש חוטים מוזרים שלא מובילים לשום מקום. ישנם מכשירי מעקב המשמשים לתקופה קצרה, והם דורשים אספקת חשמל מסוימת. בדוק את שקע החשמל והאלקטרוניקה שלך לגבי חוטים המובילים לדברים שאינם זקוקים לשום חשמל או חוט שאינך זוכר.
 

גילוי אותות חשמל RF

כאשר אינך מוצא באג או מצלמה נסתרת על ידי בדיקה חזותית הגיע הזמן להתקשר לבעל מקצוע או לקנות את הציוד בעצמך. התחל בטלפון 073-374-4790 באזורך.
 
אנו מציעים מגוון מכשירים לזיהוי מעקב שיכולים לעזור לך לאתר מכשיר האזנה, מעקב  או מצלמה נסתרת. המחירים נעים בין 350 ועד כמה  עשרות אלפים. כל מכשיר מציע רמת זיהוי שונה אך בסופו של יום זה יהיה עליכם לאתר פיזית את המכשיר הפוגע. המשמעות היא שאולי תצטרך לפרק כל דבר שיש לו כבל חשמל ולבדוק אותו באופן גלוי.
Counter Surveillance Equipment
 
הקשב בזהירות לכל הפרעה כאשר אתה בשיחה. מיקרופונים ומצלמות נסתרות נוטים לייצר שדה אלקטרומגנטי מכיוון שהם מעבירים נתונים. כשאתה מתקשר באמצעות הטלפון הנייד שלך, הסתובב באזור תוך כדי שיחה. אם אתה חושד ושומע זמזום או פיצוח בטלפון, זה יכול להיות אות לכך שנכנסת לשדה שבו מכשיר מעקב עשוי להימצא.
אתה חושב שהממשלה מרגלת אחריך?
אם אתה חושב שאתה היעד לחקירה ממשלתית, אז כמעט כל מכשירי האיתור שאתה רואה באינטרנט לא יעזרו לך. הטלפון החכם והמחשב שלך הם מכשירי המעקב השימושיים ביותר לסוכנויות ביון. הם מכילים מידע אודותיך שאולי אפילו לא ידעת. אנו לא ממליצים לך לרכוש ציוד מעקב נגדי שאנו מוכרים מכיוון שהוא פשוט לא יעזור לך, עדיף להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו במקרים הללו: 073-374-4790

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons