מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

איך לבחור מצלמות אבטחה לבית

שוקלים להתקין מצלמת אבטחה בביתכם? מתלבטים איזו מצלמה מתאימה לכם מתוך המבחר הקיים בשוק? לפניכם מספר עצות בסיסיות שיענו לכם על השאלה: איך לבחור מצלמות אבטחה לבית.

עבור מה נדרשת המצלמה

בחירת מצלמה משתנה בהתאם לייעודה. כך למשל מערכת במעגל סגור מתאימה למבקשים מצלמות בבית לשם אבטחתו כנגד פריצות, גנבות ומעשי וונדליזם, וכן עבור בקרה ומעקב אחר הנכנסים לשטח הבית. 

בנוסף, מצלמות אבטחה נסתרות מתאימות עבור מעקב אחר התנהלות של בן או בת זוג למשל, במקרים של חשש לבגידה ועבור מעקב אחר התנהלות של עובדים כמו מטפלת או מנקה.

בחירה במצלמה במעגל סגור

מצלמה במעגל סגור נדרשת לצורכי אבטחת המרחב הביתי כגורם מרתיע, מאתר, מתריע ומזהה פגיעות, פריצות, חדירה של גורמים לא רצויים וכו'. מצלמות אלו משולבות עם מערכות אזעקה ו/או מערכות אינטרקום והן יוצבו במקומות מתאימים כמו כניסות הבית, מעל כספת וכדומה. 

הן מאפשרות תצפית כמה שיותר רחבה על המתרחש, כאשר המידע הנקלט במערכות מועבר בזמן אמת רק לבעלי הרשאה וניתן לצפות בהתרחשות ממכשיר סלולר או מחשב.

בחירה במצלמה נסתרת

מצלמות נסתרות לבית נדרשות למעקב ללא ידיעת אלו שעליהם צופים, כמו עובדים בבית או בני זוג ובני משפחה. הן מוצעות בשוק כמוצר זעיר בשלל סוגים ודגמים, עם זמן פעולה והקלטה ממושך ועם שלל פונקציות נוספות. 

כך למשל, ניתן לבחור במצלמות נסתרות בתוך חפצים, בתוך מטעני או שנאי קיר, בתוך מטען נייד, בקבוק מים, עטין, גלאי עשן, שלטי רכב, מנורת לילה ועוד. בנוסף ניתן להזמין מצלמה נסתרת בהתאמה אישית.

תנאי צילום

את המצלמה יש לבחור גם בהתאם לתנאי הצילום שעימם היא תידרש להתמודד, למשל צילום עם רמות תאורה נמוכות לרבות צילום בחושך, צילום לטווח קצר או רחוק, סריקת שטח קטן או גדול, הגדלה טובה וכדומה. 

לדוגמא, צילום בתנאי חושך נדרש עבור מעקב אחר תינוק ישן או לשם התקנת מצלמה במחסן חשוך, בכניסה לבית, בחצר או בגג הבית.

רזולוציה

מצלמות אבטחה מוצעת עם רמות רזולוציה שונות, כאשר רמת הרזולוציה של המצלמה נדרשת להיות יותר גבוהה ככל שמעוניינים לדייק בצילומים ולתפוס בהם פרטים שונים וקטנים, כמו תוויי פנים או מספר של רכב.

הקלטה או זמן אמת

ניתן לבחור מצלמות אבטחה שמקליטות את הצילומים שלהן על גבי כרטיס זיכרון וניתן לבחור במצלמות המאפשרות גם לצפות במצולם בזמן אמת, עם אפשרות לצפייה מרחוק ממכשירים שונים כמו מכשיר סלולר, טאבלט ומחשב נייד.

מצלמה ממונעת

במידה ויש צורך בסריקה של שטח גדול כמו חצר רחבת ידיים, יש לשקול בחירה בצלמה ממונעת, הסורקת את סביבתה באופן רציף וכך חוסכת במספר המצלמות שיש להתקין.

עמידות

מידת עמידות המצלמה משתנה בהתאם לתנאים בהם היא ניצבת. מצלמות הניצבות בחוץ נדרשות להיות הרבה יותר עמידות ממצלמות פנים, בהיותן נדרשות להתמודד עם פגעי מזג אוויר ומעשי וונדליזם. לשם כך יש צורך במצלמה ממוגנת הכוללת בין היתר זכוכית ממוגנת ועדשה עם מכסה.

מחיר

המגוון הקיים בשוק גם מורגש בקשת רחבה במיוחד של מחירים. לכן בחירת מצלמת אבטחה נדרשת להתאים גם להגדרות תקציב. כמו כן מומלץ לערוך עבור המצלמה המבוקשת סקר שוק ולקנותה ממקור אמין עבור מחיר כדאי, ולדאוג לקבלה עם אחריות כמה שיותר ארוכה ומקיפה.

שיטת עבודה 

מצלמות בשוק מוצעות עם שיטות עבודה שונות כמו מצלמות אנלוגיות, מצלמות HD ודיגיטליות, הנבדלות  אחת מהשנייה בתכונותיהן, אמינותן ומחירן.

סיוע מקצועי

אם אינכם מכירים ומבינים בתחום של מצלמות אבטחה, מומלץ לפנות לקבלת סיוע וייעוץ מגורם מקצועי אמין ומומלץ. פנו לגורם המחזיק במבחר עשיר של מצלמות אבטחה איכותיות, ושיוכל לסייע לכם בבחירת מוצרים מתאימים לכיסכם, לביתכם ולצרכים הספציפיים שלכם.

רוצה לדעת עוד על מצלמות ופתרונות אבטחה נוספים? חזור לעמוד הבית >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons