מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

המשטרה בלונדון פתחה בניסוי חדש פורץ דרך המשתמש ברחפנים כדי לתפוס נהגים מהירים.
השוטרים טוענים כי רחפנים בדרגה צבאית בעלי יכולת ראיית לילה, מסוגלים לתפוס נהגים מסוכנים בכמה מהדרכים העמוסות ביותר בבירה.
על פי סקוטלנד יארד, משטרת מטרופוליטן משתמשת בטכנולוגיית רחפנים בשמי לונדון החל מיולי – היוזמה הראשונה מסוגה בבריטניה.
הרחפן שעלותו 500,000 ש"ח נמצא בשימוש בנתיבים מרכזיים שבהם עבירות מהירות נפוצות יותר, יש לו מהירות מרבית של 30 קמ"ש והוא יכול לעקוב אחר מכוניות עד 50 דקות.

DJI launches its biggest-ever M600 drone


במשטרה אומרים

כי הרחפן, שיכול לעבוד גם בגובה גבוה יותר וגם בגובה נמוך יותר, משמש לזיהוי רק אלה שנוסעים במהירות גבוהה מסוכנת. צילומי הרחפן מועברים לאחר מכן לקצינים בשטח. אשר יאתרו את הנהגים המסכנים אזרחים אחרים ויוציאו אותם לענישה דרך קבלת זימון לבית המשפט בדואר.
אם התוכנית תתברר כמוצלחת, היא עלולה להתגלגל בכבישי העולם במדינות נוספות, כמו גם באזורים אחרים במדינתנו אשר הינה בין המובילות בעולם טכנולוגיות הרחפנים.

הוא הוסיף: "ההרתעה מושגת לפעמים בצורה הטובה ביותר באמצעות אכיפה אינטנסיבית" וזה מה שמאפשרת יכולת זו. המיקוד יהיה על נהגים מסוכנים אשר מתחרים וכאלה שמסכנים את חייהם ושל אנשים אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons