מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

מכשירי הקלטה משמשים מזה שנים לצרכים פרטיים ועסקיים, כאשר רוצים להקליט אדם ולשמור את הנאמר בשיחה, בין אם הצד השני מודע להיות מוקלט ובין אם לא. עם התפתחות הטכנולוגיה עברו מכשירי ההקלטה שינויים ושיפורים רבים, והפכו ממכשיר גדול יחסית ובולט למכשירים קטנים ואף זעירים, הניחנים בזיכרון ארוך וביכולת עבודה לזמן ממושך בין טעינות. יחד עם זאת, לאור ההיצע הנרחב הקיים בשוק עולה לא פעם השאלה באיזה מכשיר לבחור. אז במאמר הבא נביא מדריך לבחירת מכשיר הקלטה שיסייע בידכם.

כמה מילים על מכשירי הקלטה והאזנה

ראשית, חשוב להבין שיש הבדל מבחינת הסיווג בין מכשירי הקלטה והאזנה. כאשר מדברים על מכשירי האזנה הכוונה היא למכשירים סמויים הנחבאים בתוך פריטים תמימים לכאורה, כמו מטען של טלפון נייד, עט וכדומה. מכשירים אלו בוודאי נדרשים כאשר מעוניינים לבצע הקלטה בסתר של אדם, מבלי שהוא יחשוד כי מקליטים אותו או לפחות יוכל לזהות את מיקום המכשיר. יחד עם זאת, כאשר מדברים על מכשירי הקלטה הכוונה איננה דווקא למכשירים סמויים, למרות שגם הם קטנים עד זעירים ואף יכולים להגיע בתוך פריטים תמימים. כאן מדובר במכשירים המשמשים למשל עיתונאים המקליטים מרואיינים, אנשי עסקים המעוניינים להקליט פגישות, סטודנטים המעוניינים להקליט הרצאות, עורכי דין המעוניינים להקליט עדים וכן הלאה. כלומר, הדגש הוא על ההקלטה עצמה ולאו דווקא על היותה נסתרת. באתר שלנו ישנה קטגוריה שלמה המוקדשת למכשירי הקלטה קטגוריה למכשירי האזנה, ואתם מוזמנים להתרשם מהמכשירים השונים.

אז איך בוחרים מכשיר הקלטה

אם כבר הזכרנו את האתר שלנו ואת חברתנו, אז נתחיל בהמלצה הראשונה והיא להיכנס לאתרים המציעים מכשירי הקלטה ולהתרשם מהפריטים השונים המוצעים למכירה. קראו את המפרטים של המוצרים ואת מחיריהם, ואם יש פרטים שאינם ברורים לכם פשוט התקשרו אלינו והתייעצו עם הצוות המקצועי שמחזיק בניסיון רב ומכיר היטב את המכשירים, יכולותיהם והתאמתם לצרכים שונים.

אכן, הדבר הראשון שצריך להגדיר בבחירת מכשיר הקלטה הוא את הצרכים שלכם. לדוגמא, מה אורך השיחות הממוצע שאתם נוהגי להקליט? האם כשעה או שעתיים בלבד או שתזדקקו למכשיר המסוגל לעבוד 8 שעות ברציפות ולמעלה מכך ללא הטענה? עוד שאלה מהותית היא מהי מסגרת התקציב העומדת לרשותכם שכן מכשירי הקלטה נמכרים בשוק בטווח נרחב של מאות עד אלפי שקלים. כמו כן, צריך להבין כמובן אם אתם זקוקים למכשיר הקלטה רגיל או למכשיר האזנה נסתר בתוך פריט תמים שאינו מעורר חשד. כלומר, האם ההקלטות שאתם רוצים לבצע יהיו ברורות וגלויות לצד השני, או שמא נסתרות מידיעתו.

מאפיינים שונים של מכשירי הקלטה

כפי שתראו באתר שלנו, ישנם מאפיינים שונים של מכשירי הקלטה. למען הדוגמא, תוכלו למצוא מכשירי הקלטה עם זיכרון של 8 או 16 ג'יגה, ומכירים עם זמני הקלטה משתנים עד 10 שעות ברציפות. ישנם מכשירים המתחילים את ההקלטה ישירות כאשר נוצרים רעשים בסביבה, ואם במשך דקה לא זיהו כל רעש הם מפסיקים להקליט באופן אוטומטי. תמיד מדובר במכשירים קטנים שניתן לשאת בכיס המכנסיים או החולצה, לשמור במגירה וכדומה, ויש להם מראה סטנדרטי שלא מעורר חשד או מושך תשומת לב. בנוסף, המכשירים יוצרים הקלטה חדשה בלא מחיקתה של הקודמת, ובשביל לשמוע את ההקלטה רק צריך לחבר למחשב עם חיבור ה- USB. גם השימוש עצמו פשוט מאוד ומתחיל בלחיצה על כפתור ההקלטה, כאשר ניתן לבצע מספר הקלטות רב בכל יום. 

לצד היבטים כלליים כאלו, ישנם מכשירי הקלטה עם תכונות ייחודיות, למשל מקליט קול שנראה לגמרי כמו כרטיס. מדובר במכשיר שיכול להקליט עד תשעים שעות ברציפות וכמובן שיש לו מראה תמים לגמרי. גם הוא יודע להתחיל אוטומאטית בהקלטה עם זיהוי קול ולהפסיקה כאשר הסביבה שקטה לזמן מה. ניתן לחבר לו כרטיס זיכרון של עד 128 ג'יגה, ויש לו מיקרופון רגיש מאוד ואפשרות להקליט גם בחדרים גדולים. כמו כן, יש לו סוללה נטענת שאפשר להטעין כמה פעמים, והוא אפילו יכול לעבוד בתור נגן MP3 לכל דבר. מדובר במכשיר נוח מאוד להפעלה, פשוט וקומפקטי שאפשר גם לחבר אליו אוזניות ולהקשיב להקלטות גם ללא תלות במחשב. ההקלטה מתחילה מייד כאשר לוחצים על כפתור ההפעלה, כל שבכל מצב ובלי הכנה מוקדמת אפשר להתחיל להקליט מיידית, בעוד ההקלטות נשמרות על הזיכרון הנייד.

התאמה אישית של מכשירי הקלטה

חברתנו מציעה גם אפשרות להתאמה אישית של מכשיר ההקלטה על פי הצרכים שלכם. המשמעות היא שאנו לוקחים את התכונות הבסיסיות של המכשירים כפי שתיארנו לעיל, ולאחר מכן מבצעים שינויים מסוימים. לדוגמא, Bespy יכולים לייצר מכשיר עם זמן הקלטה המתאים לצרכים שלכם, או להתקין את תכונות ההקלטה בכל מוצר גלוי או סמוי. מכשירים אלו יכולים להיות עם זיהוי קולי או בלעדיו, כאשר העלות של מכשירים עם זיהוי קולי גבוהה יותר. בכל מקרה, בכל התלבטות ובכל שאלה לגבי התאמת מכשיר הקלטה ובחירתו בכלל, אנו מזמינים אתכם לפנות אל נציגינו שישמחו לעזור.

תגובה אחת על הפוסט “מדריך לבחירת מכשיר הקלטה

  1. אנונימית סגולה אומר:

    כתבה מקורית מאוד מעניינת בכל התחום של ההקלטות הנוגע בהמון תחומים בחיינו, הכתבה עזרה לי מאוד בבחירת מכשיר ההקלטה לילד בגן, ואף לפני כשנה בבחירת מכשיר הקלטה אשר תפס את בן זוגי על חם ובכך עזר לי מאוד בתהליך הגירושים הקשה שהיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons