מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

רוב האנשים מכירים מכשירי ניווט מבוססי GPS לרכב, מכיוון שאלו משמשים אינספור נהגים בכדי להגיע ליעדיהם. זה נכון גם לכל סוגי העסקים, גדולים כקטנים, המשתמשים בכלי רכב ממונעים להובלת נוסעים, מוצרים, משלוחים ושירותים שהם נותנים. אמנם חשוב לקבל הנחיות מדויקות לאן אתה צריך להגיע, אך מעקב אחר רכבי שירות של חברות, כמו גם רכבי צוות, מועיל מאוד ויכול לחסוך כסף רב לעסק. הדבר אפשרי באמצעות מעקב מבוסס GPS.

כיצד מעקב GPS עובד לעסקים?

בדומה מאוד לטכנולוגיה המשמשת למעקב אחר מיקומם הנוכחי של אנשים, מעקב GPS לעסקים מציע אפשרויות נוספות, כגון מעקב אחר עובדי מכירות, וניתוב נהגים בזמן אמת.   אמנם לא כל עסק עשוי להזדקק לתוכנת מעקב מתקדמת כמו של חברות עם צי רכבים עצום, אך יש מספר תוכנות מבוססותGPS  שיכולות לענות על הצרכים הספציפיים של חברה. ציוד כמו מעקב בזמן אמת שניתן להתקין על הרכב בקלות, וניתן לשנע אותו בין הרכבים, לדעת על המיקום המדויק של הרכב, מהירות, דרך שהוא נסע דרכה ועוד.

הפחתת עלויות דלק

כל חברה שמשתמשת בכלי רכב בכדי להעביר אנשים ומוצרים, ובמיוחד עסקים שיש להם צי רכבים, הוצאות דלק הן תמיד דאגה, ובמקרים מסוימים מדובר בהוצאה התפעולית הגדולה ביותר. בעיקרון, עסקים אינם יכולים לברוח מעלויות דלק אלה אלא אם כן נעשות השקעות גדולות ברכבים חשמליים חדשים. עם זאת, חברות שאינן יכולות להרשות לעצמן לרכוש רכבים חשמליים חדשים יכולות להשתמש ביעילות במכשירי מעקב מבוססי GPS כדי לאסוף מידע שניתן להשתמש בהן כדי לנהל טוב יותר את מסלולי הנהגים, את מהירות הרכבים שלהם ואת זמני הפעילות שלהם, כדי להוריד את כמויות הדלק.

תוצאת תמונה עבור דלק

תחזוקת רכב, אבטחה, בטיחות וחסכון

בעלי משאיות, טנדרים ומכוניות עם מכשירי מעקב מבוססי GPS יכולים לעקוב ביעילות אחר מהירות הרכבים שלהם, המיקום, כל שימוש בלתי מורשה ולהתריע עליהם כאשר יש תאונה. תוכנת מעקב צי יכולה גם לאפשר לחברות לדעת מתי משאיות ורכבים אחרים זקוקים לביצוע עבודות תחזוקה, כדי למנוע תקלות בלתי צפויות ברכב ותיקונים יקרים העלולים לגרום לבעיות לוגיסטיות.

צמצום עיכובים, ושיפור זמן התגובה

עבור מנהלים המחפשים דרכים לשפר את זמני המשלוחים או שיחות שירות, יכולים לדעת בדיוק היכן הרכב הקרוב ביותר עם מכשיר מעקב מבוסס GPS נמצא במפה בזמן אמת, ואז יוכלו לשלוח אותו כאשר קריאה חדשה תגיע למשרדים בזמן אמת עם מינימום עיכובים.  בדרך זו, על ידי הידיעה היכן בדיוק נמצאים הנהגים בזמן אמת מצמצמת מאוד את העיכובים, שלא רק חוסך זמן, זה חוסך גם המון כסף!  זה גם מגביר את נאמנות הלקוחות ובונה אמון בשירותים שהחברה מספקת.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא image-2.jpeg

הדרכים הרבות שציוד GPS חוסך כסף לעסק שלך!

ישנן דרכים רבות שמעקב מבוסס GPS חוסך כסף לעסק שלך, על ידי הפחתת עלויות התפעול. זה נעשה על ידי הפחתת עלויות הדלק החודשיות, מניעת תיקוני רכב בלתי צפויות ויקרות, שיפור זמן התגובה של העסק לפניות, ביטול עיכובים והגדלת תפוקת הנהגים, מה שמקטין מאוד את הצורך בשעות נוספות של עובדים. ובסופו של יום חוסך לך המון כסף שנזרק לפח מידי חודש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons