מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

בתים ועסקים רבים משקיעים במצלמות מעגל סגור לצורך אבטחת הבית והשקט הנפשי שלהם. מצלמות במעגל סגור היא דרך מצוינת לשמור על הבית ועל השטח שלכם מאובטחים יותר. בין אם אתם רוצים לראות מה קורה בביתכם כשאתם לא נמצאים, או מבקשים להרתיע פורצים ומפגעים אחרים. מצלמות במעגל סגור מקלה על זה.

תוצאת תמונה עבור מצלמות אבטחה

מהי מצלמה במעגל סגור?

מצלמות במעגל סגור הן חלק אינטגרלי במערכת המשמשת מטעמי אבטחה ומעקב. דרך פרטית לפקח על המתרחש בבית ובסביבתו. מצלמות  אלה ממוקמות במקום אסטרטגי כך שתוכלו לצפות באזורים מסוימים בבית וברכוש שלכם.  אותם מצלמות מתקשרות עם צגים/טלפונים רק בפני האנשים שאושרו מלכתחילה, עקב כך מסופקת רמה אופטימלית של פרטיות ואבטחה.

מערכת זו  כה אמינה, שהיא משמשת לאבטחת בניינים, שטחים, מתקנים רפואיים, מוסדות לימוד, מתקנים צבאיים  למטרות ניטור תנועה, אבטחה וכו'. מצלמה במעגל סגור יכולה לשמש גם לשמירה על הבית והדיירים שלהם בטוחים יותר. אפשר לצפות בו מהצג, מהמחשב ואפילו מהסמארטפון שלך.

להבריח פורצים ומטרדים אחרים

החזקת מצלמת אבטחה יכולה להוות הרתעה עבור פורצים ומטרדים אחרים. חלקם נועזים מספיק כדי לנסות להיכנס לבית כשאתם בבית ואילו אחרים אורבים ומחכים שתעזבו, החזקת מצלמת אבטחה היא דרך להרחיק אותם מהבית שלך או לפחות לחשוב פעמיים אם כדאי לאותו גנב בכלל להתעסק עם בית שיכול לעכב אותו מלבצע את עבודתו. אם הם נועזים מספיק בכדי להיכנס לבית בכל מקרה, מצלמות האבטחה יכולות לעזור לאכיפת החוק לזהות את הפורצים ולמצוא אותם.

תוצאת תמונה עבור ‪thief‬‏

לדעת מי מגיע לביתכם

יש אנשים שמבקרים בביתכם ומתקבלים בברכה, כמו הדוור או שכנה ידידותית. יתכן שלא תרצו לענות על הדלת עבור אחרים, כגון זר או נציג מכירות. מצלמה במעגל סגור מאפשרת לראות מי נמצא בפתח הבית מכל חדר בבית.

עקוב אחר ילדך

מצלמה במעגל סגור יכולה גם להיות צג התינוקות האולטימטיבי. את יכולה לצפות בתינוקך מכל חדר ולדעת האם הוא זקוק לתשומת לבך. ככול שילדך מתבגרים, תוכלו לראות האם הם נכנסים לחדר, או אזורים בבית שהם מחוץ לתחום מבחינתם. כשאתה הולך לעבודה אתה יכול לגלות מתי הילדים חוזרים מהבית מבית הספר. המצלמה יכולה גם לעזור לשקט הנפשי עבור אלו שיש להם בייביסיטר כשהם מחוץ לבית

דאג גם לאחרים

אם אתם מטפלים בבני משפחה קשישים, תוכלו לפקח על בטיחותם מהבית, מהמשרד או מכל מקום אחר שתצטרכו להיות בו. במצלמה מעגל סגור ניתן אפילו לשמש לבדיקת חיות המחמד שלך כשאתה מחוץ לבית. זוהי דרך לצפות באנשים שאכפת לך מהם כשאתה לא יכול להיות  בבית.

לזהות הפרעות בבית שלך בזמן אמת

זה יכול להיות מפחיד לשמוע רעש למטה כשאתה בבית לבד או ישן באמצע הלילה. רוב הסיכויים שאתה עלול להרגיש לא הכי נעים לגשת לבד למקור הרעש באמצע הלילה.  אם אתה שומע משהו מוזר, אתה יכול לבדוק את המצלמות כדי לגלות מה קורה לפני שתגיע לשם.   אם קיים פולש, הדבר יכול אפילו לעזור להציל את חייך!

לדעת מה קורה גם כשאתה לא בבית

כשיוצאים מהבית, כל דבר יכול לקרות בהיעדרך ואולי אינך יודע מה הסיבה. מצלמה במעגל סגור יכולה לתת לך עדכונים בזמן אמת! ברגע שהאזעקה עובדת ואתה לא נמצא בבית, איך אתה יודע אם רוח חזקה, הכלב או סתם נפילת חשמל הפעילה אותה? בזמן אמת אפשר להכנס למצלמה ולקבל תמונה מדויקת על המתרחש בבית. אתה יכול גם לאתר פעילות חשודה בסביבתך, למשל מישהו הסוקר את האזור, אנשים חשודים בשכונה וכד'. והי גם דרך לבדוק את עוזרת הבית והגנן שלך כשאתה לא נמצא. אתה יכול לוודא שהם פועלים כראוי ויבצעו את העבודה שלהם.

קניית מצלמה במעגל סגור לאבטחה היא השקעה שלא יסולא בפז עבור הבית והבטיחות האישית שלכם!

למידע נוסף על השגת מצלמה במעגל סגור ביתית פנו אלינו עוד היום והצוות ישמח לעמוד לרשותכם בכל פניה! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons