מענה בימים א'–ה': 18:30- 09:00 , יום ו': 14:00 - 10:00 | 📞טלפון ליצירת קשר במקרים דחופים: 073-374-4790 📞| נשמח לתת ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הרכישה🙂

טכנולוגיית ה- GPS מוכרת בשוק בעיקר עבור צורכי ניווט לרכבים, בהיותה מסייעת בהגעה ליעד המבוקש. יחד עם זאת, הטכנולוגיה משמשת גם לצורכי מעקב ובימינו ניתן למצוא מגוון דגמים של מכשירי מעקב נושאי gps.

דגמים אלו משמשים את השוק הפרטי, העסקי והמוסדי לצרכים שונים, כגון מעקב אישי ובטחוני, מעקב אחר הסעות, הובלות וסחורות.

מכשירי מעקב עם טכנולוגיית GPS

מכשירי מעקב עם GPS עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המקושרת למערכת לווין ומיועדת למעקב אחר בני אדם, כלי רכב , סחורות ורכוש. הדיוק של מכשירים אלו נקבע בהתאם לאיכות המוצר ומאפייני מערכות הלוויין שהוא מחובר אליהן, המספר שלהן, מיקומן וכו'. 

תכונות אלו הפכו את מכשירי המעקב למבוקשים על ידי גורמים שונים במשק, לרבות אנשים פרטיים הרוצים לעקוב אחר הרכב שלהם, ילדיהם או אחר בן או בת זוג, גופים עסקיים הרוצים לעקוב אחר משלוחים, סחורות, מכולות, הסעות ותנועות צי הרכבים שלהם, וכן על ידי גורמים מוסדיים כמו הצבא, משטרה ומכבי אש.

שלל אפשרויות שימוש

מכשירי מעקב עם GPS המוצעים כיום בשוק מציעים מגוון אפשרויות שימוש. בין היתר מכשירים אלו מספקים כלי למעקב והאזנה בזמן אמת עם צפייה בהיסטוריה של המעקבים, וכן חיבור פשוט ועמיד לרכבים בחלקם הפנימי או החיצוני בעזרת מגנטים רבי עוצמה.

בנוסף ניתן בימינו להזמין מכשיר מעקב GPS בהתאמה אישית מלאה, בין היתר של צורת חיבור ומידות המכשיר, תנאי עבודה של סוללה ועוד.

דוגמאות מובחרות למכשירי מעקב gps

לפניכם שתי דוגמאות מומלצות של דגמי מכשירי מעקב gps מתוך מבחר עשיר של דגמים שמציעים בבי-ספיי:

דגם גי.פי.ס. AT4

מכשיר מעקב, האזנה ואיתור מקצועי עם  GPSמהמתקדמים בעולם, המתאים לרכבים, מכולות, מעקבים אישיים בגין גירושין ועוד. כל פעולות המכשיר מבוצעות בנוחות עם הגדרות פשוטות, ישירות דרך אפליקציה המתאימה לכל סוג של מכשיר סלולארי. 

כמו כן המכשיר כולל מיקרופון איכותי, חיישן קול , חיישן תזוזה, מצב שינה לחסכון באנרגיה, ציפוי מגנטי להצמדת המכשיר, בולם זעזועים המאפשר שימוש בתנאי שטח, עמידות מלאה למים ועבודה של כשלושים יום.

דגם פרימיום

מכשיר מעקב והאזנה קומפקטי, חדיש, מפותח ומתקדם, שקט, נוח ופשוט לשימוש, עם זמן בלתי מוגבל של עבודה, המסופק בהתאמה אישית לצורכי הלקוח ואשר כל פעולותיו מבוצעות ישירות דרך אפליקציה ייעודית המתאימה לכל סוג של מכשיר סלולארי. 

בין היתר המכשיר כולל מיקרופון איכותי מסיליקון, האזנה לטווח של עד שניים עשר מטרים, חיישן קול, חיישן תזוזה, ומצב שינה לחסכון בסוללה.

למגוון מכשירי מעקב ופתרונות אבטחה נוספים חזור לעמוד הבית >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×
דילוג לתוכן

.Marketing By Jons